♡تقدیم ب عشق ابدیم♡







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





♦♪♥وبلاگ یه قوانینی داره  رعایت کنین دوستان♥♪♦

♦♪♥نظر یادتون نره♥♪♦

♦♪♥هر چی غم و غصه دارین رو همین الان یادتون بره بعد وارد وب شید؛با لبخند وارد شین با عشق وارد شین♥♪♦

♦♪♥امیدواریتون زیاد باشه؛همیشه ب دلتون این امید رو بدین اون کسی که یه روز میخواستتون ؛

و دیگران از هم جداتون کردن احتمال بدین الانم  داره ب شما فک میکنه همونطوری که شما ب اون فک میکنین♥♪♦

♦♪♥این مطالب من حرفای دلمه؛ب تمسخر نگیرینشون♥♪♦

♦♪♥اگه از وب خوشت اومد ب دوستات هم وبلاگ رو معرفی کن تا بیان و نظر بدن♥♪♦

♦♪♥مطالب رو اگه میخواین کپی کنین تو وبتون یه شرط داره؛حتما تو وبتون منبعش رو ذکر کنین و زیر مطلب ادرس وب منو بنویسین♥♪♦

♦♪♥عشقتون هم باید واقعی باشه ؛خیلی هم واقعی♥♪♦

♦♪♥ من فقط یه نفر رو دوس دارم؛عشقمه جونمه عمرمه نفسمه دوسش دارم و برا عشقم این وب رو ساختم همین و بس♥♪♦



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط سجاد در 13:56 | |