♡تقدیم ب عشق ابدیم♡







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





دلنوشته...

v

به نام اوکه دل راآفریدتادرخلوت بسوزد

 

میخواستم چندتاازحقیقتای قلبمودراینجانقل کنم...

  

تیتروبلاگموکه عشق واقعی گذاشتم,باتوجه به چیزی که توقلبم هست

 

انتخاب کردم...اولین عشق واقعی که دارم عشق به خداست.من

 

درسفری که ازسه تیرتاپانزده تیربه لطف وخواسته خدا به همراه خانوادم

 

به مدینه منوره ومکه مکره داشتم خیلی چیزارودرک کردم وحتی میتونم

 

بگم شروع تولدی دوباره روتجربه کردم.من دل پاک وصافی دارم وبه اینم

 

افتخارمیکنم که تاالان باتوکل بخدانذاشتم قلبم لکه دار شه.هیچوقت

 

ازکسی کینه ای به دل نگرفتم یازودناراحت نشدم وچیزایی که

 

اسمشون گناهه انجام ندادم البته بشرجایزالخطاست نمیتونم بگم اصلا

 

ولی نه اینکه بزرگ باشن حتی دروغای مصلحتی هم گفتم ولی ازوقتی

  

ازمکه برگشتم تاجایی که تونستم دروغ نگفتم وامیدوارم ازاین به بعدهم

 

نگم وباکمک خدا پاکی وصافی قلبموحفظ کنم...

 

امیدوارم این سفرمعنوی که بزرگترین سفرهست,قسمت همتون بشه.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط سجاد در 13:55 | |